Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0037193 xpca^"
  1. KORDOŠOVÁ, Alena. Majetková podstata neziskových účtovných jednotiek. In Indikátory zmeny majetkovej podstaty a ich analýza : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4364-4, s. 41-51 CD-ROM.
    article

    article

  2. ČIHOVSKÁ, Viera. Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa. In Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4297-5, s. 16-28 online. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketingová koncepcia pre neziskový sektor. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 7-17 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing management concept opens up possibilities for partnership profit and non-profit sector. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 67-72 CD-ROM. KEGA 018 EU-4/2014.
    article

    article

  5. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketingové partnerstvo ziskového a neziskového sektora. In Trendy v podnikání 2012 : recenzovaný sborník příspěvků : Plzeň, 15.-16. listopadu 2012. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012. ISBN 978-80-261-0100-0, s. [1-4].
    article

    article

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 493-506. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.