Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0037627 xpca^"
  1. Súčasnosť a perspektívy rodinného podnikania v regiónoch : zborník vedeckých prác. Redakčné a zostavovateľské práce: Ladislav Mura ; recenzenti: Ferenc Bakó, Andrea Bencsik ... [et al.]. 1. vydání. Praha : Panevropská univerzita, 2023. 156 s. [9,48 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-86847-94-8.
    book

    book

  2. DUDÁŠ, Tomáš et al. International business I : selected readings from international economics. Volume 1. Reviewers: Kajetána Hontyová, Beáta Stehlíková. 1st ed. Nitra : ForPress Nitrianske tlačiarne, 2014. 198 s. [12,76 AH]. ITMS NFP26140230012. ISBN 978-80-89731-14-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. STEHLÍKOVÁ, Beáta et al. International business IV : selected readings from international statistics and management. Volume 1. Reviewers: Juraj Sipko, Soňa Supeková. 1st ed. Nitra : ForPress Nitrianske tlačiarne, 2014. 162 s. [8,67 AH]. ITMS NFP26140230012. ISBN 978-80-89731-17-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketing kultúry]. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 1, s. 117-118. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article

  5. FRANCOVÁ, Zuzana. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 617-618. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article

  6. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum. Bratislava : Eurokódex, 2010. 260 s. ISBN 978-80-89447-29-9. [Copy count : 7, currently available 4, at library only 3]
    Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.