Search results

Records found: 23  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0038771 xpca^"
  1. Inovatívne vzdelávacie metódy. Medzinárodná konferencia. Inovatívne vzdelávacie metódy: motivácia lektorov a študentov = školská reforma zdola: Education - Motivation - Innovation : zborník z medzinárodnej konferencie, Obchodná fakulta EU, 9.9.2018, Bratislava, Slovensko. Zostavila: Veronika Nekolová. 1. vydanie. Bratislava : ABC - Academic Business Centrum, 2018. [60] s. ISBN 978-80-972600-2-6.
    book

    book

  2. FILO, Peter - NEKOLOVÁ, Veronika. Key Study - Cooperation of University and Companies in the Field of Project Training. In Inovatívne vzdelávacie metódy. Medzinárodná konferencia. Inovatívne vzdelávacie metódy: motivácia lektorov a študentov = školská reforma zdola: Education - Motivation - Innovation : zborník z medzinárodnej konferencie, Obchodná fakulta EU, 2018, Bratislava, Slovensko. - Bratislava : ABC - Academic Business Centrum, 2018. ISBN 978-80-972600-2-6, s. 27-31.
    article

    article

  3. ORESKÝ, Milan et al. Aplikovaný marketing. Recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. Ekonómia. KEGA 018EU-4/2014, VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Copy count : 16, currently available 11, at library only 4]
    Aplikovaný marketing

    book

  4. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    Aplikovaný marketing

    book

  5. REHÁK, Róbert. [Aplikácie marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 27, s. 453-455. Recenzia na: Aplikácie marketingu / Milan Oreský a kolektív ; recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3801-5.
    article

    article

  6. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Obchodno-spoločenské centrá. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 70-77 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  7. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Inovované trendy v distribúcii - nové trendy. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 7-18. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  8. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. The increasing importance of shopping centres. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 10-17 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  9. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - REHÁK, Róbert. Store atmosphere in retail and its influence on consumer behaviour. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 26-31.
    article

    article

  10. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Nové príležitosti podnikateľského prostredia so zreteľom na spotrebiteľský segment seniori. In Horizonty podnikateľského prostredia II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 8. november 2013. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-223-3498-3, s. [1-8] CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.