Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0040602 xpca^"
  1. PARÁKOVÁ, Romana. Poradenstvo v marketingu – prístupy a perspektívy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2015. 131 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. PARÁKOVÁ, Romana. Ekonomické a právne aspekty ochrany životného prostredia. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 101-112. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  3. PARÁKOVÁ, Romana. Market of consulting services. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 141-146 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  4. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Environmentálne aspekty podnikania ako konkurenčný faktor. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 42-52. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  5. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Využitie poradenstva pri riešení environmentálnych výziev podnikateľskej činnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 186-196. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  6. PARÁKOVÁ, Romana. Counseling techniques. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 112-117. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  7. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Právne a etické aspekty poradenstva. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 188-197. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  8. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Poradenské zručnosti a kompetencie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 89-98, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  9. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Prístupy ku klasifikácii poradenskej činnosti. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 46-57. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  10. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Trendy a perspektívy poradenstva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 171-178 CD-ROM. VEGA 1/0333/1.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.