Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0040697 xpca^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia - POSPÍŠILOVÁ, Jana. Soziale Netzwerke – Medien, die die interkulturelle Kommunikation stürzen. In Interkulturelle Kommunikation im Wandel der Zeit : Stellungnahmen zu gegenwärtigen Problemen Europas aus Sicht unterschiedlicher wissenschaftlicher Disziplinen. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2016. ISBN 978-3-8300-9134-9, s. 151-166. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia. The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia). - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239, 2016, vol. 160, no. 7-8, pp. 83-87 online. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  3. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia. Spoločnosť Slovnaft, a. s. – líder ropného priemyslu na Slovensku. In Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020 (č. 1/0550/14) : záverečná správa k vedeckému projektu VEGA za roky 2014-2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4338-5, s. 127-134.
    article

    article

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia. Fenomén Corporate IQ – teoretické vymedzenie a možnosti hodnotenia jeho efektívnosti v praxi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 292-307. VEGA 1/0550/14 "Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020".
    article

    article

  5. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ĎURANOVÁ, Lucia - VANKOVÁ, Lucia. Možnosti efektívneho rozvoja startupov na Slovensku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 2, s. 89-101. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  6. ĎURANOVÁ, Lucia - VANKOVÁ, Lucia. Applying the Corporate IQ Principles Focus on the Slovak Startups. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 158-165 CD-ROM.
    article

    article

  7. VANKOVÁ, Lucia. Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 321-330 CD-ROM. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ĎURANOVÁ, Lucia - VANKOVÁ, Lucia. Start-ups as One of the Current Phenomena of Entrepreneurship and Their Significance for Successful Development in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International scientific conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4085-8, s. 306-320. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  9. VANKOVÁ, Lucia. Adaptácia zahraničnoobchodnej politiky EÚ voči tretím krajinám. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 136-145 CD-ROM.
    article

    article

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia. Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 155-167. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.