Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0040813 xcla^"
  1. SVOBODA, Ján. Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 223-226.
    article

    article

  2. SVOBODA, Ján. Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-6.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.