Search results
- PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Pure Nuts : to pravé orechové. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 98-99 online.
- GAJDOŠ, Jozef. Spravodlivý obchod a potraviny. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 14 CD-ROM.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 15-21. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.