Search results

Records found: 61  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0045410 xpca^"
  1. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 2]
    Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky

    book

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
    book

    book

  3. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
    Marketingová komunikácia a digitálne médiá

    book

  4. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  5. KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  6. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    article

    article

  7. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 92-106 online. VEGA 1/0737/20.
    article

    article

  8. KUCHTA, Martin - ČERVENKA, Peter. Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 39-47. VEGA 1/0354/22.
    article

    article

  9. KUCHTA, Martin - ČERVENKA, Peter. Identifikácia názorových postojov prostredníctvom dostupných vizuálnych prvkov na sociálnej sieti Facebook. In Bezpečnosť elektronickej komunikácie. Bezpečnosť elektronickej komunikácie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-8054-968-8, s. 161-170.
    article

    article

  10. KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 2]
    Digitálny marketing

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.