Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0045960 xcla^"
  1. GUBÍNIOVÁ, Katarína - PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - SLOVIAKOVÁ, Katarína. Praktiky využívané v súčasnej marketingovej komunikácii a komparácia ich evaluácie z pohľadu konečných zákazníkov v Slovenskej republike a v zahraničí. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 24-39.
    article

    article

  2. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela et al. Actual trends in the recruitment process at small and medium-sized enterprises with the use of social networking. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 163, no. 3-4, pp. 80-84.
    article

    article

  3. PAŠKA, Peter - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Prvky manažérstva kvality v prostredí SOŠ. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 1, s. 35-50.
    article

    article

  4. PAŠKA, Peter - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Prvky manažérstva kvality v prostredí SOŠ. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 2, s. 2-12.
    article

    article

  5. GUBÍNIOVÁ, Katarína - PUTZ, Ján. Reflexia problematiky známkového práva v judikatúre súdneho dvora. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 2, s. 22-33.
    article

    article

  6. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína - BRIESTENSKÝ, Rastislav. (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 1, s. 26-33.
    article

    article

  7. GUBÍNIOVÁ, Katarína. Metodika hodnotenia výkonnosti vernostných programov. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 3, s. 15-25.
    article

    article

  8. SAMUHELOVÁ, Magdalena - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Význam dôvery v modernom marketingovom manažmente s akcentom na vzťahy so zákazníkmi. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 7-17.
    article

    article

  9. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 2, s. 2-11.
    article

    article

  10. SAMUHELOVÁ, Magdalena - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 2, s. 21-30.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.