Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0049589 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 3]
    Interný a personálny marketing

    book

  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
    electonic book

    electonic book

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Copy count : 12, currently available 6, at library only 3]
    book

    book

  4. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
    book

    book

  6. PAVLIKOVÁ, Marta. Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 320-330 CD-ROM.
    article

    article

  7. PAVLIKOVÁ, Marta - ČIHOVSKÁ, Viera. Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 163, no. 3-4, pp. 71-75 online. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  8. GUBOVÁ, Klaudia et al. Importance of Stakeholder Groups in Pursuit of Sustainable Development of Manufacturing Companies. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 154-157 online. VEGA 1/0305/15.
    article

    article

  9. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Impact of Gobalization on Development of Trade and New Trends in Retail. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 1, s. 49-60 online.
    article

    article

  10. PAVLIKOVÁ, Marta. Retail manažment v podmienkach silnejúcej globalizácie obchodu : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2015. 142 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.