Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0049835 xpca^"
  1. STANKOVÁ, Monika. Narastajúci význam shopper marketingu. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 181-188 CD-ROM.
    article

    article

  2. KUBIČKOVÁ, Viera - LOPAŠKOVÁ, Henrieta. Regionálna karta – nástroj lojality v cestovnom ruchu. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 182-190 CD-ROM.
    article

    article

  3. BUČÁNYOVÁ, Eva et al. Návrh produktu Moja karta. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 43-51 CD-ROM.
    article

    article

  4. HANZLÍČEK, Lukáš - KRESCANKOVÁ, Michaela. Starnutie obyvateľstva ako výzva pre maloobchodný reťazec Tesco Stores, a. s. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 16-32. VEGA 1/0134/14, VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  5. PAVLIKOVÁ, Marta. Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1162-1173 [CD-ROM]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.