Search results

Records found: 368  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0053542 xpca^"
  1. LACKO, Roman - MURA, Ladislav. Modelovanie efektívnosti zdieľanej ekonomiky v cestovnom ruchu krajín V4. In CESTOVNÝ RUCH: Výzvy a riešenia v riadení, kvalite a udržateľnosti služieb v cestovnom ruchu : "Perspektívy krajín V4". - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2024. ISBN 978-80-555-3271-4, s. 208-218. KEGA 020EU-4/2024.
    article

    article

  2. BAKALÁR, Tomáš et al. The Sustainable Revitalization Potential of Agricultural Brownfield - A Case Study of East Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Environmental Studies. - Olsztyn : HARD Publishing Company. ISSN 2083-5906, 2023, vol. 32, no. 2, pp. 1-11. VEGA 1/0240/20.
    article

    article

  3. DŹOGAN, Milan - LACKO, Roman - HAJDUOVÁ, Zuzana. Is It Better to Support Tourism After Pandemic Regionally or Globally? Case of European Union From the Socio-Economic Perspective. - Registrovaný: Scopus. In Applied Economics Letters. - London : Taylor & Francis. ISSN 1466-4291, 2023, vol. 30, no. 5, pp. 657-662. VEGA 1/0240/20.
    article

    article

  4. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Editor: Roman Lacko ; recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 255 s. [12,75 AH]. ISBN 978-80-225-5057-4. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  5. ANDREJOVSKÝ, Pavol - LACKO, Roman. Changes in the Business Environment — Comparison with Hungary — Selected Findings. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 22-28.
    article

    article

  6. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    article

    article

  7. BAURIEDEL, Stephan. Identifying Features of "Real" Digitalisation. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 103-113.
    article

    article

  8. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Beteiligungen von Versicherungsunternehmen an Insurtechs unter Berücksichtigung der neoinstitutionalistischen Ansätze. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 169-184.
    article

    article

  9. GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Finanzmanagement-umlaufbestände in der Produktion in Zulieferbetrieben. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 150-168.
    article

    article

  10. GÜTTLER, Victoria. Resulting Costs for Companies in Germany due to Digital Stress According to the Personality Type. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 82-88.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.