Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0055402 xknid^"
  1. NIGUTOVÁ, Diana. Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 50 s.
    book

    book

  2. STRAKOVÁ, Kristína. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
    book

    book

  3. LUKÁČ, František. Možnosti využitia marketingovej kampane ako efektívneho nástroja propagácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2018. 57 s.
    book

    book

  4. BARTEK, Ivan. Možnosti využívania vybraných nástrojov marketingového mixu na zvýšenie podpory predaja v potravinárskom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Mucha. Košice, 2017. 49 s.
    book

    book

  5. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Rastislav Ručinský. Košice, 2016. 69 s.
    book

    book

  6. MUCHA, Martin. Sociálna sieť ako jedna z foriem propagácie v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Mariana Ivaničková. Košice, 2014. 53 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.