Search results
- WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
- WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 105-111. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 312.4 KB dostupné po prihlásení - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Consumer Behavior Survey on the Market of Accommodation Services. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 14-27. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 391.4 KB dostupné po prihlásení - WEISS, Roland - JANOŠKOVÁ, Mária - KOPČÁKOVÁ, Janka. Product, Brand, and Attendance As Key Factors in the Financing of Sports Club. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 38-47. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 403.1 KB dostupné po prihlásení - JANOŠKOVÁ, Mária. Akú moc majú ceny. Normatívny vs. deskriptívny pohľad. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2024. ISSN 1335-9746, 2024, roč. 23, č. 2, s. 80-89.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 416.7 KB dostupné po prihlásení - JANOŠKOVÁ, Mária - UBREŽIOVÁ, Iveta. Vedenie ľudí a motivácia ako súčasť kompetentnosti manažéra v obchodnej spoločnosti. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISSN 1335-9746, 2023, roč. 22, č. 2, s. 7-15.
- ČULKOVÁ, Katarína - JANOŠKOVÁ, Mária. Use of Controlling in SMEs Management. In International Conference on Economics, Finance and Business. Proceedings of the International Conference on Economics, Finance and Business, Prague : 11 - 13 September 2023. - Prague : IISES, 2023. ISBN 978-80-7668-009-8. ISSN 2336-6044, pp. 80-89.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné - WEISS, Erik et al. Prediction of Extraction Companies’ Development. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Montenegrin Journal of Economics. - Podgorica : Economic Laboratory for Transition Research. ISSN 1800-5845, 2023, vol. 19, no. 4, pp. 7-18. VEGA 1/0363/20.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 258.6 KB verejne dostupné - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 485.4 KB dostupné po prihlásení - JANOŠKOVÁ, Mária. E-Commerce: a Prosperous Form of Trading in Slovakia. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 25-41.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 497.9 KB dostupné po prihlásení