Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0065667 xpca^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKODOVÁ, Lenka - PETRÍKOVÁ, Hana. Selected Models of Excellence from the Aspect of Increasing the Competitiveness of Firms. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313, 2017, roč. 9, č. 1, s. 58-71. VEGA 1/0897/17.
    article

    article

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKODOVÁ, Lenka. Aplikácia Baldrige business modelu na vybraných podnikateľských subjektoch. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2017. ISSN 1335-9231, 2017, roč. 25, č. 1, s. 52-55.
    article

    article

  3. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana - ŠKODOVÁ, Lenka. Evaluation of Selected Aspects of the Business Environment of the Republic of Macedonia and Foreign Trade Relations with the Slovak Republic. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 98-110. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  4. ŠKODOVÁ, Lenka. Comparative Framework of Criteria for Excellence Models. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 469-476 online. VEGA 1/0546/17 I.
    article

    article

  5. ŠKODOVÁ, Lenka. Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM.
    article

    article

  6. ŠÁŠIKOVÁ, Mária - ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 207-220 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.