Search results

Records found: 36  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0074362 xpca^"
  1. ZAMBOROVÁ, Katarína - KLIMOVÁ, Blanka. The Utilization of a Reading App in Business English Classes in Higher Education. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Contemporary Educational Technology. - London : Bastas Publications. ISSN 1309-517X, 2023, vol. 15, no. 3, pp. 1-11.
    article

    article

  2. ŠTEFANČÍK, Radoslav - ZAMBOROVÁ, Katarína. Vedecký skepticizmus v jazyku radikálneho populizmu. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII. : zborník príspevkov zo 7. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4987-5. ISSN 2729-8981, pp. 389-403. VEGA 1/0452/21.
    article

    article

  3. KLIMOVÁ, Blanka et al. University Students and Their Ability to Perform Self-Regulated Online Learning Under the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Frontiers in Psychology. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 1664-1078, 2022, vol. 13, no. april, pp. 1-10 online. (2022 - Current Contents).
    article

    article

  4. ZAMBOROVÁ, Katarína - JURSOVÁ ZACHAROVÁ, Zlatica. Cross-National Achievement Surveys and Educational Monitoring in Slovakia. In Cross-National Achievement Surveys for Monitoring Educational Outcomes : Policies, Practices and Political Reforms Within the European Union. - Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2022. ISBN 978-92-76-22353-5. ISSN 1018-5593, pp. 208-228 online.
    article

    article

  5. ZAMBOROVÁ, Katarína. Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach. In Humanising Language Teaching. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715, 2022, vol. 24, no. 5, pp. [1-6].
    article

    article

  6. ZAMBOROVÁ, Katarína. Perspectives of Native and Non-Native Teachers of English. In Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4813-7, s. 143-150.
    article

    article

  7. ZAMBOROVÁ, Katarína. Self-Assessment in Business English Class in a Higher Education. In Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 2 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií = Non-Conference Reviewed Collection of Papers. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2021. ISBN 978-80-8177-084-5, s. 119-125 online.
    article

    article

  8. ZAMBOROVÁ, Katarína. Current Trends in Teaching Foreign Languages at the University Level in Slovakia. In Cudzie jazyky v premách času XI. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XI : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4823-6, s. 376-382 online.
    article

    article

  9. ZAMBOROVÁ, Katarína. Perspectives on Intercultural Mediation in the State of Israel. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2021. medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2021 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 4. júna 2021 = Proceedings of an International Scientific Conference Held Online June 4, 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4832-8. ISSN 2585-9404, s. 437-441 online.
    article

    article

  10. MANDÁKOVÁ, Alexandra - ZAMBOROVÁ, Katarína. Rozvíjanie plurilingválnej kompetencie u študentov obchodnej angličtiny na univerzite z pohľadu štyroch základných jazykových zručností. In Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VIII : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2021. ISBN 978-80-228-3283-0, s. 136-146.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.