Search results
- HUTMANOVÁ, Nikoleta et al. Exploring the Link between Motivation and Procrastination in the Workplace: A Case Study of SMEs in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2024, vol. 11, no. 3, pp. 163-175. VEGA 1/0140/21, VEGA 1/0109/24.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 521.9 KB verejne dostupné - HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter - LASKOVSKÝ, Vladislav. Negative Impact of Workplace Procrastination. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 38-47.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 426.2 KB dostupné po prihlásení - HUTMANOVÁ, Nikoleta. Investigation of Procrastination Prevalence Among Employees in Small and Medium Enterprises in Slovakia. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 163-172.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 308.5 KB verejne dostupné - HUTMANOVÁ, Nikoleta. Pracovná motivácia a prokrastinácia u zamestnancov malých a stredných podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 139-148. VEGA 1/0123/18.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 717.8 KB dostupné po prihlásení - HUTMANOVÁ, Nikoleta - HAJDUOVÁ, Zuzana - DORČÁK, Peter. Prevention of Procrastination at Work through Motivation Enhancement in Small and Medium Enterprises in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2022, vol. 10, no. 2, pp. 418-428. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 834.3 KB verejne dostupné - HAJDUOVÁ, Zuzana et al. The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 199-210 online. KEGA 026 EU-4/2018, VEGA 1/0240/20.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 595 KB verejne dostupné - HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 483.2 KB dostupné po prihlásení - JUSKO, Ľubor - HUTMANOVÁ, Nikoleta - MOLITORIS, Ľudovít. Comparative Analysis of Knowledge Transfer Management Models of Business Succession. In Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581, 2021, vol. 10, no. 1, pp. 54-67 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 569.1 KB dostupné po prihlásení - HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter. Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0240/20.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 484.4 KB verejne dostupné - JUSKO, Ľubor - HUTMANOVÁ, Nikoleta - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 6-14 CD-ROM.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 524.5 KB dostupné po prihlásení