Search results
- BRUOTHOVÁ, Michaela - BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Mediálna gramotnosť a jej rozvoj v rámci vzdelávacieho procesu. In International Conference of J. Selye University. Section of Economics, Mathematics and Informatics. 14th International Conference of J. Selye University : Section of Economics, Mathematics and Informatics. - Komárno : Univerzita Jána Selyeho, 2023. ISBN 978-80-8122-449-2, pp. 41-47. KEGA 026EU-4/2021.
- PAKŠIOVÁ, Renáta. Relevantnosť/nerelevantnosť komunikácie s Chat GPT v účtovníckych témach. In Pedagogická konference. Novinky v účetnictví a v daních vyplývající z ozdravného balíčku. Pedagogická konference : novinky v účetnictví a v daních vyplývající z ozdravného balíčku. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2023. ISBN 978-80-245-2507-5, s. 48-57.
- BOLEK, Vladimír - ROMANOVÁ, Anita. Motivational Factors for Increasing Digital Competence and Information Literacy of University Students. In International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. - Palma : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117, pp. 2253-2261. VEGA 1/0662/23.
- BOLEK, Vladimír. The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy. In ICERI 2023. 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2023 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED, 2023. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095, pp. 4044-4051. VEGA 1/0662/23.
- OLEXOVÁ, Cecília - ZÁVADSKÝ, Cyril. Kompetencie zamestnancov pre potreby industry 4.0. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 1, s. 29-33 online. VEGA 1/0363/20.
- SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? In Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5, pp. 221-236 online.
- BOOROVÁ, Brigita - ORFÁNUSOVÁ, Veronika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Design Thinking as a Method for the Students Soft Skills Training. In ICERI 2022. 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2022 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED, 2022. ISBN 978-84-09-45476-1. ISSN 2340-1095, pp. 6700-6705. KEGA 022EU-4/2021.
- ZAMBOROVÁ, Katarína. Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach. In Humanising Language Teaching. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715, 2022, vol. 24, no. 5, pp. [1-6].
- HELMOVÁ, Milena. Nové metódy výučby na podporu cudzojazyčného vzdelávania na univerzitách. In Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní. vedecká konferencia. Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4813-7, s. 7-13.
- VEZJAK, Suzana. Alternative Prüfungsformate in der (digitalen) akademischen Lehre: Kompetenzorientierung in Lehren, Lernen. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 127-140 online.