Search results

Records found: 74  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0090806 xpca^"
  1. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - KYSELOVÁ, Zuzana. Proces uvádzania nového produktu na trh. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 62-72. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Copy count : 13, currently available 7, at library only 4]
    Spotrebiteľské správanie

    book

  3. KRESCANKOVÁ, Michaela - PLEVOVÁ, Katarína. New trends in communication with the segment of seniors. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 537-544 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  4. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - MAJÁKOVÁ, Miroslava. Motivátory udržateľnej spotreby generácie X. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 231-240 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  5. KRESCANKOVÁ, Michaela. Lojalitné stratégie súčasnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 241-253 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Štruktúra a tendencie spotreby v domácnostiach dôchodcov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 314-324 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy marketingu orientovaného na segment seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 344-351 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  8. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Does What you Believe Affect What and How You Buy? A Study of Consumer Behavior Background among Consumers in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 269-278 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  9. KRESCANKOVÁ, Michaela - ZÁMEČNÍK, Peter. The Potential of E-commerce as a Distribution Channel to Increase the Quality of Life of Seniors. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 287-296 CD-ROM. VEGA 1/0612/12, VEGA 1/0134/14. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Cognitive Age in Communication with Seniors. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 329-336 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.