Search results

Records found: 49  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0090950 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-10. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  2. ORESKÝ, Milan. The Benefits of applying CRM systems in manufacturing enterprises -lessons from practice. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 300-305. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - KOVÁČOVÁ, Jana. Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 6-18. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  4. LIPIANSKA, Júlia. Cena v podmienkach medzinárodného prostredia. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 55-59. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vývojové trendy obchodných podnikov a ich prejavy v súčasnom svetovom obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 111-117. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  6. FILO, Peter. Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 167-172. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  7. FILO, Peter - STRELKOVÁ, Jarmila - CHOMOVÁ, Svetlana. Kultouroperátor : učebnica dištančného vzdelávania : odborná knižná publikácia pre pracovníkov kultúry a turizmu. Piešťany : Národné osvetové centrum, 2010. 141 s. [6,4 AH]. VEGA 1/0251/08. ISBN 978-80-7121-330-7. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing for the European market. Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf. In Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo ŽU, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5, s. 211-215. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  9. NEKOLOVÁ, Veronika. Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 347-351. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313, 2010, roč. 2, č. 1-4, s. 35-45. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.