Search results

Records found: 162  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000090 xcla^"
  1. DRASTICHOVÁ, Magdaléna. Decomposition analysis of the material consumption in the European Union. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2016. ISSN 0013-3035, 2016, roč. 64, č. 7, s. 646-665.
    article

    article

  2. ĆWIEK, Małgorzata - WAŁĘGA, Agnieszka. Household expenditure on recreation and culture in Poland in the years 2005-2013. In Statistical methods in socio-economic research : theory and applications. Scientific seminar. Statistical methods in socio-economic research : [proceedings] : theory and applications : 22nd slovak-polish-ukrainian scientific seminar : Virt, 20th - 23rd october, 2015. - Bratislava : ŠEVT, 2016. ISBN 978-80-8106-071-7, pp. 7-22.
    article

    article

  3. Nákupy cez internet preferujú viac ženy. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, máj-jún 2015, roč. 5, č. 23, s. 12.
    article

    article

  4. HOVORKOVÁ, Daniela. Ako nakupujú Slováci? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 6, s. 20-21.
    article

    article

  5. KRÍŽOVÁ, Slávka. Kúpyschopnosť obyvateľstva v Slovenskej republike. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2015. ISSN 1338-6336, 2015, roč. 15, č. 2, s. 55-67.
    article

    article

  6. DOVÁĽOVÁ, Gabriela. Spotrebiteľské správanie sa domácností vo väzbe na zmenu cenovej hladiny a príjmov v podmienkach Slovenska. In Paradigmy budúcich zmien v 21. storočí : adaptačné procesy - budúcnosť Európy a Slovenska. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISBN 978-80-7144-248-6, s. 240-250.
    article

    article

  7. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Aj napriek popularite cena preváži. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2014. ISSN 1805-0549, júl/august 2014, roč. 4, č. 18, s. 30-31.
    article

    article

  8. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Mliečne výrobky musia zabojovať. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2014. ISSN 1805-0549, júl/august 2014, roč. 4, č. 18, s. 28-29.
    article

    article

  9. VLADOVÁ, Anna. Elektronické indikátory spotrebného dopytu : (Pomocou platieb platobnými kartami možno odhadovať spotrebu). In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2014. ISSN 1335-0900, Jún 2014, roč. 22, č. 6, s. 13-17.
    article

    article

  10. SYROVÁTKA, Pavel - CHLÁDKOVÁ, Helena - ŽUFAN, Pavel. Wine consumption in the Czech Republic and the price of alcohol. In Agricultural economics. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2014. ISSN 0139-570X, 2014, vol. 60, no. 2, s. 89-98. Available on Internet: <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/115296.pdf>
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.