Search results

Records found: 105  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000228 xkni^"
  1. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie "Z" voči elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 63 s. ISBN 978-80-225-4956-1. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  3. COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. PHILLIPS, Diane M. Consumer Behavior & Insights. New York : Oxford University Press, 2021. 517 s. ISBN 978-0-19-085713-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. KENNING, Peter. Consumer Neuroscience : Ein transdisziplinäres Lehrbuch. 2. erweiterte und aktualisierte Auflage. Stuttgart : Verlag W. Kohlhammer, 2020. 259 s. ISBN 978-3-17-037351-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. DUBCOVÁ, Gabriela. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers. no. II. Reviewers: Petr Suchánek, Grisáková Norika. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2020. 87 s. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-210-9756-8.
    book

    book

  7. KRIŽAN, František et al. Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku : vybrané kapitoly. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 134 s. ISBN 978-80-223-5070-9. [Copy count : 11, currently available 6, at library only 3]
    book

    book

  8. RUŽIČKA, Tomáš. Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2019. 127 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. MUTHOVÁ, Nikoleta. Preferencie spotrebiteľov v spotrebe kolektívnych statkov : autoreferát dizertačnej práce. Školiteľ: Beáta Mikušová Meričková. Banská Bystrica, 2019. 42 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  10. DUBCOVÁ, Gabriela. Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers. no. I. Reviewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2019. CD-ROM 74 s. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-210-9500-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.