Search results
- ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KNOŠKOVÁ, Dana. Ekonomizácia tovarového toku využívaním automatickej identifikácie tovaru : dizertačná práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2020. 158 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- JONES, Erick C. - CHUNG, Christopher A. RFID in logistics : a practical introduction. Boca Raton : CRC Press, 2008. 489 s. ISBN 978-0-8493-8526-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- RUTKOWSKI, Ireneusz. Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiebiorstwach przemyslowych. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2006. 354 s. Prace habilitacyjne, 22. ISBN 83-7417-134-0. ISSN 1642-3119. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
- STRHAN, Rastislav. Environmentálne aspekty trhu spotrebných tovarov : dizertačná práca. Školiteľ: Vojtech Kollár. Bratislava, 2002. 186 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- SCANDIZZO, Stefania. Counterfeit goods and income inequality. Washington : International Monetary Fund, 2001. 22 s. IMF Working Paper, WP/01/13. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
- TOMEK, Gustav - VÁVROVÁ, Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha : GRADA Publishing, 2001. 352 s. Manažer. ISBN 80-247-0053-0. [Copy count : 7, currently available 4, at library only 3]
- Klasifikácia produkcie, klasifikácia stavieb, AGROPOD a OKEČ. Bratislava : EPOS, 2001. 382 s. ISBN 80-8057-378-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- HAKURA, Dalia - JAUMOTTE, Florence. The Role of inter- and intraindustry trade in technology diffusion. Washington : International Monetary Fund, 1999. 29 s. IMF working paper, WP/99/58. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
- STRHAN, Rastislav - LACKOVÁ, Alica - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Výrobkové stratégie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 135 s. ISBN 80-225-1095-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]