Search results

Records found: 46  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000351 xpca^"
  1. HOJDIK, Vladimír. Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 207-214 CD-ROM. APVV-15-0511.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené922.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. HAJDUOVÁ, Zuzana. Rentabilita pay per click kampane. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 15 CD-ROM.
    article

    article

  3. SZIVÓSOVÁ, Mária. Implementation of advertising online campaign. In Trends and innovations e-business, education and security. International scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates. Trends and innovations e-business, education and security : [reviewed] proceedings : fifth international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates : november 18, 2015, [Bratislava, Slovak Republic]. - [Bratislava] : [Department of Applied Informatics Faculty of Economic Informatics], [2015]. ISBN 978-80-225-4191-6, s. 115-120 CD-ROM.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF528.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  4. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers. In DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society. international scientific and professional conference. DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. - Györ : University of West Hungary, 2014. ISBN 978-963-334-185-8, s. 209-214.
    article

    article

  5. REHÁK, Róbert. The Importance of Promoting the Sale of Slovak Products. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 419-427 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF610.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Obchodný model internetovej reklamy typu PPC. In Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3945-6, s. 103-107 CD-ROM.
    article

    article

  7. LOYDLOVÁ, Miroslava - MATEJIČKOVÁ, Martina. Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 593-603.
    article

    article

  8. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Ako zabrániť negatívnej reklame na internete? In HR v praxi. Riadenie ľudských zdrojov v praxi. - Bratislava : Verlag Dashöfer, 2013. ISSN 1338-564X, 15.3.2013, [s. 1], [1 NS], online.
    article

    article

  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Reklama. Recenzenti: Helena Labská, Andrea Trebuľová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 91 s. [4,78 AH]. ISBN 978-80-225-3798-8. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  10. LOYDLOVÁ, Miroslava. Product placement na slovenskom trhu. In Znalosti pro tržní praxi 2013 : zborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 12.-13. září 2013. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2013. ISBN 978-80-87533-05-5, s. 211-218. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.