Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000354 xpca^"
  1. PAHOLKOVÁ, Barbora. Možnosti využitia public relations v podmienkach podnikov pôsobiacich na slovenskom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2015. 145 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MORAVČÍK, Martin. Sponzoring ako súčasť public relations v spoločnostiach poskytujúcich logistické služby. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 467-477, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  3. TREBUĽOVÁ, Andrea. Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 365-367. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  4. ŽÁK, Štefan. Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 156-164. VEGA 1/4600/07.
    article

    article

  5. DUBOVICKÁ, Lenka. Public relations - prostriedok zvyšovania konkurencieschopnosti vysokých škôl. In International scientific herald : problems of formation of qualification systems and modern tendencies of developing professional competence of specialists: national and European measurement. - Užhorod : Lira, 2009. ISBN 978-966-2075-02-1, s. 272-278.
    article

    article

  6. GRANČIČOVÁ, Katarína. Efektívna stratégia public relations podniku. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 123-127. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    article

    article

  7. ŠIMEGH, Peter - FABIAN, Viktor. Public relations vzdelávacích inštitúcií. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISSN 1335-9746, 2006, roč. 5, č. 9, s. 71-80.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.