Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0001008 xpca^"
  1. SIVAŠOVÁ, Daniela. Demografia podnikov v súvislosti s posledným sčítaním obyvateľstva na Slovensku. In Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4993-6, s. 105-114. VEGA 1/0561/21.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF717.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  2. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené483.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Impact of School Food and Food Advertising on Children and Adolescent Eating Behaviours. In Promotion of healthy lifestyle in European countries. - Lublin : Katedra Turystyki i Rekreacji Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, 2015. ISBN 978-83-942111-1-0, s. 464-486. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  4. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers. In DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society. international scientific and professional conference. DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. - Györ : University of West Hungary, 2014. ISBN 978-963-334-185-8, s. 209-214.
    article

    article

  5. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VISTÁNOVÁ, Anna. Reklama - fenomén komunikačného mixu. In Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1, s. 508-515.
    article

    article

  6. LABSKÁ, Helena - RICHTEROVÁ, Kornélia. Seniori a reklama piva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 339-355 CD-ROM. VEGA 1/00612.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.