Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0001799 xpca^"
  1. KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra. The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 58-70 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores. In Knowledge – Economy – Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018. ISBN 978-83-65907-40-0, pp. 115-123 online. VEGA V-18-129-00.
    article

    article

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 42-54. VEGA 1/4600/07.
    article

    article

  4. JAMNICKÝ, Peter - CHORVÁTHOVÁ, Daniela. Vznik, rast a podnikateľský úspech obchodnej firmy Tesco. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : publikace vzešla z tematické mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 9.-10.9.2009. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2009. ISBN 978-80-87273-02-9, s. 100-103.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.