Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002041 xcla^"
  1. MIHÁLIKOVÁ, Veronika. Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 49-60 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  2. LIPIANSKA, Ľudmila. Euromarketing a regióny. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : A-HA, public, 2000. ISSN 1335-4620, 8.12.2000, č. 50, s. 42.
    article

    article

  3. VIESTOVÁ, Kristína. Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 2, s. 232.
    article

    article

  4. Euromarketing : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu. In Praktická škola marketingu, 1993, roč. 3, č. 7, s. 6-7.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.