Search results
- PARACKA, Miloslav. The Euro As a Store of Value. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 197-206.
- ZELINOVÁ, Silvia et al. The Impact of Dynamic Surrender on Guarantees and Options in Life Insurance. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 3, pp. 2502-2511. VEGA 1/0410/22.
- BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
- ZUBRO, Tetyana. Capitalism and cultural diversity. In Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2023: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 24. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. - 24. novembra 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5128-1. ISSN 2585-9412, s. 498-504. VEGA 2/0152/20.
- BRINČÍKOVÁ, Zuzana. Evaluation of Foreign Trade Specialisation and Competitiveness of the Slovak Economy. In Economic Annals : [Academic Journal]. - Belgrade : Faculty of Economics and Business. ISSN 0013-3264, 2023, vol. 68, no. 239, pp. 31-57. VEGA 1/0679/23.
- SAULITE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531, 2022, vol. 8, no. 3, pp. 2-26 online.
- RAŠIOVÁ, Barbara. Growth vs. Value: The Effect of the Covid-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048, 2022, vol. 30, no. 2, pp. 1-9. VEGA 1/0221/21.
- STOVÍČEK, Filip. Hodnota podnikovej kultúry malých a stredných podnikov v digitálnom prostredí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 272-279.
- KUFELOVÁ, Iveta - GRISÁKOVÁ, Nora - ŠTETKA, Peter. Hodnotový rozmer ekoinovačnej stratégie podniku. Recenzenti: Štefan Majtán, Alena Trsťanská, Róbert Šlosár. 2. doplnené a rozšírené vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. 154 s. [11,16 AH]. VEGA 1/0646/20. ISBN 978-80-7556-115-2.
- ZELINOVÁ, Silvia - SAKÁLOVÁ, Katarína. Estimation of Risk Adjustment from Non-financial Risk under Principles of IFRS 17. In Stanovenie kapitálovej požiadavky na krytie vybraných katastrofických rizík v životnom a neživotnom poistení : recenzovaný monografický vedecký zborník vedeckých prác z oblasti katastrofického rizika. - Litomyšl : H.R.G., 2022. ISBN 978-80-7490-283-3, s. 77-85. VEGA 1/0166/20, VEGA 1/0410/22.