Search results

Records found: 40  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002384 xcla^"
  1. LITOMERICKÝ, Juraj. Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 20-28.
    article

    article

  2. MIČUDOVÁ, Tatiana. Povinnosti obcí podľa Autorského zákona pri usporiadaní podujatia. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1337-7523, 2022, roč. 15, č. 6, s. 2-5.
    article

    article

  3. LISÁ, Lea. Divný Janko. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. jeseň, s. 64-65.
    article

    article

  4. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen - MORA, Dra. M. Carmen Fonseca. Mediación y pensamiento crítico en el aprendizaje de lenguas: el análisis de videoclips musicales. In Revista De Estudios Socioeducativos. - Cádiz : Universidad de Cádiz, 2020. ISSN 2341-3255, 2020, no. 8, p. 98-115 online.
    article

    article

  5. RAFAJOVÁ, Andrea. Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 3, s. 33.
    article

    article

  6. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen - MORA, Dra. M. Carmen Fonseca. Videoclip y Emociones en el Aprendizaje de Español como Lengua Extranjera. - Registrovaný: Scopus. In Círculo de Lingüística aplicada a la Comunicación. - Madrid : Universidad Complutense de Madrid. ISSN 1576-4737, 2019, vol. 78, pp. 255-286 online.
    article

    article

  7. RADAVIČIENĖ, Indrė - DIKČIUS, Vytautas - GERULYTĖ, Živilė. The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2019. ISSN 1802-8527, 2019, roč. 13, č. 33, s. 71-85.
    article

    article

  8. LEGÉŇ, Marek. Prerástli Slovensko, teraz chcú dobyť Európu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 10. augusta 2017, roč. 27, č. 32, s. 34-36.
    article

    article

  9. TVARDZÍK, Jozef. Na čom zarába slovenský hip hop. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 20. júla 2017, roč. 27, č. 29-30, s. 22-25.
    article

    article

  10. BIEL, Marián. Slovenský iTunes sa rozbieha. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 15. júna 2017, roč. 27, č. 24, s. 34-35.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.