Search results

  1. KOZÁKOVÁ, Mária. Relationship Between Reputation and Competitiveness. In DOKBAT 2018. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2018 : Conference Proceedings : 14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : 25.4.2018, Zlín, Czech Republic. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2018. ISBN 978-80-7454-730-0, pp. 126-136 online. APVV-15-0511.
    article

    article

  2. KOZÁKOVÁ, Mária. Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-11]. APVV-15-0511.
    article

    article

  3. RICHNÁK, Patrik. Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 43-51 CD-ROM.
    article

    article

  4. KITA, Jaroslav. Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 47-60. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  5. MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa. In Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I.. Konference. Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018. ISBN 978-80-906993-0-4, s. 164-174 online. VEGA 1/0309/18.
    article

    article

  6. MRÓZ-GORGOŃ, Barbara - KOZYRA, Cyprian - MUCHA, Martin. Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.). In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 37-43 CD-ROM.
    article

    article

  7. Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 130 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4393-4.
    Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja

    book

  8. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Online reputation management as an integral part of company business management. - Registrovaný: Web of Science. In ISCOBEMM 2017. International scientific conference of business economics, management and marketing. ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. - Brno : Masaryk University, 2017. ISBN 978-80-210-8714-9, pp. 76-83 online. APVV-15-0511.
    article

    article

  9. POLLÁK, František et al. Online reputation of selected car brands. - Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 261-268 online. APVV-15-0511.
    article

    article

  10. KOZÁKOVÁ, Mária - HOJDIK, Vladimír. Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic. In Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models. International scientific conference. Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017. ISBN 978-80-244-5233-3, pp. 946-954 online. I-17-108-00.
    article

    article