Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002524 xpca^"
  1. BÓDY, Glória. Foreign Direct Investment in the Digital Economy. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIX. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIX. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 19. International Scientific Conference, July 27th – 29th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4996-7, s. 50-60.
    article

    article

  2. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Internacionalizácia malých a stredných podnikov v Slovenskej republike. In Nové výzvy a súčasné problémy presadzovania zahraničnoobchodných záujmov EÚ ovplyvnené geopolitickými zmenami : (s implikáciami na ekonomiku SR). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4664-5, s. 13-23 online. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  3. HELMOVÁ, Milena - HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Internationalisation of Companies and its Reflection in Economic Relations. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 159-166 online.
    article

    article

  4. BEDNÁROVÁ, Lucia et al. The Analysis of Success Factors in Terms of Adaptation of Expatriates to Work in International Organizations. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2018, vol. 17, no. 1, pp. 59-66. VEGA 1/0251/17.
    article

    article

  5. ŠTOFOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Aktuálne otázky svetovej ekonomiky. In PhDWorks. Workshop mladých vedeckých pracovníkov. Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks : Košice, 8. november 2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4470-2, s. 68-73 CD-ROM.
    article

    article

  6. RANETA, Leonid. Globálne problémy ako prekážky rozvoja svetovej ekonomiky. In Medzinárodné vzťahy 2016: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2016 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 17. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 1. - 2. december 2016. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2016. ISBN 978-80-225-4365-1, s. 968-974 online. KEGA 017EU-4/2015. 017EU-4/2015, KEGA, Tvorba modernej učebnice svetovej ekonomiky s dôrazom na aplikáciu vedomostí v praxi a riešenie problémov.
    article

    article

  7. FERENČÍKOVÁ, Soňa - FERENČÍKOVÁ, Soňa, Jr. The International New Ventures: Applicability of the Theory on the Slovak Innovative Start-Ups. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In 2nd International Summit on Internet of Things. Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering. - Cham : Springer Verlag, 2016. ISBN 978-331947074-0. ISSN 1867-8211, pp. [1-6] online.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. The Development of European Retailing. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 46-54 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 107-115. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  10. BRINČÍKOVÁ, Zuzana. Vybrané teoretické aspekty transnacionálnych korporácií. In IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0, s. 671-676. KEGA 295-027EU-4/2010.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.