Search results

Records found: 53  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002651 xcla^"
  1. GERA, Martin. "Here, the Hungarian People Will Decide How to Raise our Children:: Populist Rhetoric and Social Categorization in Viktor Orbán's Anti-LGBTQ Campaign in Hungary. In New Perspectives : Interdisciplinary Journal of Central & East European Politics and International Relations. - London : Sage Publishing, 2023. ISSN 2336-825X, 2023, vol. 31, no. 2, pp. 104-129.
    article

    article

  2. UKROPEC, Anton. Všeobecne záväzné nariadenia obce. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1337-7523, 2022, roč. 15, č. 3, s. 8-10.
    article

    article

  3. OSTRÁ, Daniela. Professionalization of Political Campaigns: Roadmap for the Analysis. In Slovak Journal of Political Sciences. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2021. ISSN 1335-9096, 2021, vol. 21, no. 1, s. 5-26.
    article

    article

  4. BURSAĆ, Dejan - VUČIĆEVIĆ, Dušan. Election Boycott in a Hybrid Regime: The case of 2020 Parliamentary Elections in Serbia. In New Perspectives : Interdisciplinary Journal of Central & East European Politics and International Relations. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2021. ISSN 2336-825X, 2021, vol. 29, no. 2, pp. 187-196.
    article

    article

  5. DOMIN, Marek. Inštitút tretej strany volebnej kampane na Slovensku. Právna úprava a jej praktické uplatňovanie. In Acta Facultatis Iuridicae Universitatis Comenianae : vedecký časopis Právnickej fakulty. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1336-6912, 2020, roč. 39, č. 1, s. 39-71.
    article

    article

  6. DÍTĚTOVÁ, Adéla. Financování politiky v ČR: blížíme se k mezinárodním standardům? In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2019. ISSN 1801-7118, 2019, roč. 15, č. 4, s. 50-67.
    article

    article

  7. LENČ, Marek. Transformácia nemeckej politickej scény a reflexia parlamentných volieb v roku 2017. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica ; Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2019. ISSN 1335-2741, 2019, roč. 22, č. 1, s. 178-204.
    article

    article

  8. ČÁRSKY, Jaroslav. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani. In Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412, s. 119-127.
    article

    article

  9. KÁRPÁTI, János. "Stop Soros": A Fake Governmental Legislation Proposal in the Hungarian Election Campaign. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 86-95.
    article

    article

  10. SMOLKOVÁ, Eva - SMOLKA, Samuel. Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 13-24.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.