Search results

Records found: 99  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0002811 xcla^"
  1. NYKYTCHENKO, Kateryna. Nonce Words in Mass Media Discourse (A Case Study of Travel Journalism Innovations). In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 62-75.
    article

    article

  2. DRAHOŠOVÁ, Martina - BALCO, Peter. 6 tipov: sociálne médiá pre vaše podnikanie. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 5, s. 72-74.
    article

    article

  3. NOVÁČIKOVÁ, Daša. Environmental issues and reflection of their perception in internet media. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205, 2017, vol. 19, no. 1, pp. 30-34.
    article

    article

  4. KASARDA, Martin. Profesionálna predmediálna zóna. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246, 2017, roč. 5, č. 2, s. 42-46.
    article

    article

  5. PAVLŮ, Dušan. Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací? In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 12-13.
    article

    article

  6. BAČIŠIN, Vladimír. Masová komunikácia a nové médiá. In Vybudovanie laboratória makroekonomických analýz a prognóz II. : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckého a odborného workshopu v rámci riešeného projektu OPVaV : vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí : Bratislava 29. apríl 2013. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2013]. ISBN 978-80-225-3616-5, [S. 1-5] CD-ROM. ITMS 26240120032. 26240120032, ITMS, Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí.
    article

    article

  7. ORFÁNUS, Dominik - HAMMER, Klaus. Potrebujete dostať facku. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2012. ISSN 1335-0684, 11. októbra 2012, roč. 22, č. 40, s. 38-40.
    article

    article

  8. PROHÁSZKOVÁ, Viktória. Teória dvojstupňového toku komunikácie - od vzniku po súčasnosť. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 188-194.
    article

    article

  9. JAVORSKÁ, Eva. Prorodinne orientované programy vo vysielaní Slovenskej televízie. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 966-973.
    article

    article

  10. HRUŠKOVÁ, Eva. Rodina - budúcnosť pre verejnoprávne médiá. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 84-89.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.