Search results

Records found: 70  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003013 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Mystery shopping

    book

  2. RUDY, Vladimír et al. Design of Metallurgical Production in the Context of Industry 4.0. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Advances in Science and Technology Research Journal. - Lublin : Lublin University of Technology. ISSN 2080-4075, 2022, vol. 16, no. 5, pp. 271-276. KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 002TUKE-4/2020, KEGA 032EU-4/2020.
    article

    article

  3. HRUŠOVSKÁ, Dana - GRANČIČOVÁ, Katarína. Medzinárodné organizácie podieľajúce sa na trvalo udržateľnej spotrebe, testovaní produktov, vnímaní kvality produktov. In Diffusion and Consequences of Green Innovations in Imperfectly Competitive Markets : zborník vedeckých prác. - Brno : Munipress, 2022. ISBN 978-80-280-0181-0, pp. 39-48. VEGA 1/0708/20 (50%), VEGA 1/0646/20 (50%).
    article

    article

  4. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - DUBCOVÁ, Gabriela. Consumer Protection System in the EU. In Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2019. ISBN 978-80-210-9500-7, pp. 11-18. KEGA 002EU-4/2019.
    article

    article

  5. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Attitudes and Selected Buying Behaviour of Slovak Consumers Related to Functional Foods - Preliminary Research. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2018, vol. 54, no. 1, pp. 42-49. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  6. JEŹEWSKA-ZYCHOWICZ, Marzena - SAJDAKOWSKA, Marta - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Consumers' Approach regarding the Offer of Innovative Food Products on the Example of Pasta. In Handel wewnętrzny : rynek-przedsiębiorstwo-konsumpcja-marketing. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2017. ISSN 0438-5403, 2017, vol. 63, no.1, pp.192-202.
    article

    article

  7. GAJDOŠ, Jozef. Hierarchia na trhu s luxusným tovarom. In STEP. Workshop. Zborník príspevkov z workshopu STEP : 7. november 2017, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4465-8, s. 26-29 CD-ROM.
    article

    article

  8. LACKOVÁ, Alica et al. Tovaroznalectvo. Recenzovali: Igor Kačeňák, Jarmila Hojerová. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2017. 341 s. [25,54 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-33-1. [Copy count : 18, currently available 12, at library only 6]
    Tovaroznalectvo

    book

  9. BOSÁK, Martin - KRAJŇÁK, Stanislav. Environmentálne označovanie produktov ako výsledok zlepšovania environmentálnych vplyvov. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VII. (2016) : zborník príspevkov zo 7. medzinárodnej vedeckej konferencie : 25.-29.7.2016, Košice, Slovenská republika. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4258-6, s. 13-21 CD-ROM.
    article

    article

  10. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Challenges in Environmental of Electrical Appliances: Consumer Perception of Environmentally-friendly Products and Appliance Testing for Energy Label Accuracy. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2016, no. 4, pp. 29-42. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.