Search results

Records found: 75  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003131 xpca^"
  1. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 24-38. CE0100090.
    article

    article

  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - RICHNÁK, Patrik. The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution. In Nové trendy - New trends 2021. mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431, pp. 141-148 online. VEGA 1/0375/20.
    article

    article

  3. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Charakteristika osobnosti majiteľov automobilov z hľadiska modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits) s využitím korešpondenčnej analýzy. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 337-346 online.
    article

    article

  4. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Vybrané aspekty vernostných systémov. In STEP. Workshop. Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP : 7.11.2019, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4671-3, s. 87-94. VEGA 1/0066/17.
    article

    article

  5. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Metódy zisťovania lojality zákazníkov. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 2, s. 246-255.
    article

    article

  6. HRUŠOVSKÁ, Dana. Possibilities and Problems of Marketing Performance Evaluation in Terms of Marketing Assets. In First Sustainable Solutions for Growth SSG 2018. Conference. Proceedings of the 1st Sustainable Solutions for Growth SSG 2018 Conference : Book of Abstracts. - Wrocław : Wojciech Budzianowski Consulting Services, 2018. ISBN 978-83-948507-3-9, p. 43 online.
    article

    article

  7. DUBCOVÁ, Gabriela - GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018. International Scientific Conference. ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 : Proceedings of the International Scientific Conference, September 6th and 7th 2018, (Prušánky-Nechory, Czech Republic). - Brno : Masaryk University, 2018. ISBN 978-80-210-9164-1, s. 61-67. VEGA 1/0876/17.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 21-33.
    article

    article

  9. GRANČIČOVÁ, Katarína. NPS - ukazovateľ ovplyvňujúci rast podniku. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 16-18 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, APVV-15-0511, 50%.
    article

    article

  10. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠTETKA, Peter. Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 27-29 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.