Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003215 xcla^"
  1. ŠVORCOVÁ, Petra. Slovenské svetové reklamy. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : PETIT PRESS, 2012. ISSN 1335-4620, 11. júla 2012, roč. 20, č. 14-15, s. 28-31.
    article

    article

  2. NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 567-572.
    article

    article

  3. SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 4-14.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÝ, Martin. Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 59-71.
    article

    article

  5. HAVLÍČEK, Karel - KAŠÍK, Milan. Úskalí marketingu na zahraničních trzích. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315, květen 2006, roč. 10, č. 5, s. 20-21.
    article

    article

  6. ŠINDLERYOVÁ, Ivana. Nová realita - globálna súťaž medzi globálnymi organizáciami pre globálneho spotrebiteľa (marketing a globalizácia, SR a EÚ). In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622, 2005, roč. 15, č. 2, s. 24-27.
    article

    article

  7. NÍZKA, Helena. Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch. In Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ. Vedecká konferencia. Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-1974-4, s. 96-105.
    article

    article

  8. SVĚTLÍK, Jaroslav. Globalizace a marketing - realita a mýty. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622, 2004, roč. 14, č. 3, s. 4-7.
    article

    article

  9. CHEBEŇ, Juraj. Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 71-79.
    article

    article

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622, 2001, roč. 12, č. 2, s. 6-8.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.