Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003215 xpca^"
  1. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Cross-cultural Segmentation: Hierarchical Clustering Analysis Using Hofstede's Cultural Model. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 262-277. VEGA 1/0646/20.
    article

    article

  2. POLLÁK, František - DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter. Corporate Reputation of Family Owned Businesses- Parent Companies vs. Their Brands. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2020. Digitalized Economy, Society and Information Management. IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management : 28th Interdisciplinary Information Management Talks. - Linz : TRAUNER Verlag, 2020. ISBN 978-3-99062-958-1, pp. 289-296 online. CE1158 ENTER-transfer, VEGA 1/0240/20.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Factors and determinants of the European marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 7-11 CD ROM.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 19-28 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  5. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239, 2015, no. 3-4, pp. 20-23 online.
    article

    article

  6. ČIHOVSKÁ, Viera. European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union. In MEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171, 2014, vol. 2, no. 2, pp. 32-41. KEGA 1/0046/14.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing for the European Market. In Visnyk of Volyn Institute for Economics and Management. - Luck : Volyn Institute for Economics and Management, 2012. ISSN 2224-8609, 2012, no. 3, s. 21-29.
    article

    article

  9. BALHAR, Vítězslav, Jr. Ekologický marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 345-352.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 6-18. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.