Search results
- KAPITÁN, Peter. Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X, 2018, roč. 8, č. 1, s. 63-78.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 432.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - HEJNIČEK, Vladan. Affiliate marketing rastie rýchlejšie než e-commerce, využite to. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 12, s. 64-66.
- FERENČÁKOVÁ, Veronika - JÓZSA, L. Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 1, s. 30-38.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 211.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení - Prečo by mali byť obaly "Packaging" piatym P marketingového mixu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 4, s. 12-13.
- KUKANJA, Marko - GOMEZELJ OMERZEL, Doris - BUKOVEC, Boris. A restaurant quality model based on marketing factors. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 1, pp. 157-171.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné - MIKLÓŠOVÁ, Eva. Marketigový mix – teoretické vymedzenie. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 4, s. 29-35.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 284.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KLIMKOVÁ, Lucia. Marketingová komunikácia. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 48-52 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 460.6 KB dostupné po prihlásení - HREHOVČÍKOVÁ, Silvia. Marketingový mix podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 28-35 online.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 633.1 KB dostupné po prihlásení - DRAHOŠOVÁ, Martina - BALCO, Peter. Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 6-7, s. 68-70.