Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003224 xkni^"
  1. Tourists' behaviors and evaluations. Edited by: Arch G. Woodside, Metin Kozak. Bingley : Emerald, 2014. xv, 133 s. Advances in culture, tourism and hospitality research, Volume 9. ISBN 978-1-78441-172-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. BUČEK, Milan et al. Regionálny rozvoj : novšie teoretické koncepcie. Recenzenti Jozef Tvrdoň, Jozef Búšik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006, dotlač 2008. 269 s. ISBN 80-225-2151-5. [Copy count : 5, currently available 4, at library only 1]
    book

    book

  3. BÚŠIK, Jozef. Regionálny manažment a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 104 s. ISBN 80-225-2193-0. [Copy count : 7, currently available 6, at library only 1]
    book

    book

  4. KOTULIAKOVÁ, Petra. Priemyselný park ako produkt mestského a regionálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Tvrdoň. Bratislava, 2006. 149 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Buček. Bratislava, 2005. 156 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. PAULIČKOVÁ, Renáta. Regionálny a mestský marketing. Bratislava : Eurounion, 2005. 132 s. ISBN 80-88984-72-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. VAŇOVÁ, Anna. Marketing územia mesta Kremnica : dizertačná práca. Školiteľ: Marta Kulčáková. Bratislava, 2004. 175 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.