Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003227 xcla^"
  1. VELICKÝ, Peter. Synapsie komerčného a sociálneho marketingu. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 63-67 online.
    article

    article

  2. MUSOVÁ, Zdenka. Spoločenská zodpovednosť v marketingových aktivitách podnikov. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839, 2016, roč. 10, č. 1, s. 12-23.
    article

    article

  3. FERENCOVÁ, Martina - KAKALEJČÍK, Lukáš. Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105, 2015, vol. 10, no. 2, s. 25-31 online.
    article

    article

  4. MASÁR, Dušan. Marketing principles and approaches applied in the public sector. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2012. ISSN 1335-2741, 2012, roč. 15, č. 2, s. 124-136.
    article

    article

  5. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 86-87.
    article

    article

  6. MUSOVÁ, Zdenka. Environmentálne aspekty spoločensky zodpovedného marketingu. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2012. ISSN 1337-0839, 2012, roč. 6, č. 2, s. 57-65.
    article

    article

  7. SÝKOROVÁ, Pavla - STARZYCZNÁ, Halina - ŠUSTEK, Emanuel. Ochrana zájmů spotřebitelů jako součast koncepce společenského marketingu? In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X, 2011, č. 2, s. 186-195.
    article

    article

  8. FLODROVÁ, Tereza. Nové cesty k poznávání zákazníků. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622, 2010, roč. 20, č. 4, s.
    article

    article

  9. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľný marketing. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2.
    article

    article

  10. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Holistický marketing. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 177-180.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.