Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003227 xpca^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - RESHETNIKOVA, Iryna L. Socially Responsible Marketing in Retail: Experience of Slovakia. In Marketing of Innovations. Innovations in Marketing. International Scientific Internet Conference. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). - Bielsko-Biala : WSEH, 2023. ISBN 978-83-63649-15-9, pp. 101-103.
    article

    article

  2. HORVÁTH, Martin. Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 102-118 online.
    article

    article

  3. CHOMOVÁ, Katarína. Evolution of Sustainability in Marketing. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 34-42 online.
    article

    article

  4. FRANCOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia marketingu v cirkulárnej ekonomike. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 5-16 online. VEGA 1/0587/19.
    article

    article

  5. CHOMOVÁ, Katarína. A Typology of Sustainability Innovations. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 17-24 online.
    article

    article

  6. KISSOVÁ, Jana - DUBCOVÁ, Gabriela. Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 81-90 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %).
    article

    article

  7. LOYDLOVÁ, Miroslava. Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 61-73. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju. In Theory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015. ISBN 978-80-554-1127-9, p. 135-137.
    article

    article

  9. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. CRM – jeden z nástrojov moderného marketingu. In MMK 2015. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2015 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník VI. : 14. - 18. prosince 2015 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661528. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-12-2, s. 431-440 CD-ROM.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 493-506. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.