Search results

Records found: 35  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003228 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema. Shall We Dance? Prologue to the Investigation of the Perception of Audio Elements by Dancers in Strategic Marketing Management. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409, 2024, nr. 26, pp. 10-14. I-24-105-00, I-25-100-00, VV-MVP-24-0006.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF620.7 KBverejne dostupné
    article

    article

  2. ORGONÁŠ, Jozef - JANKOVIČ, Michal. Category Management. Reviewed by: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1st Editiion. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 174 s. [8,7 AH]. ISBN 978-80-225-5143-4.
    book

    book

  3. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - MIR, Obaidullah. Innovation Marketing and Strategic Marketing. Reviewers: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 133 s. [6,6 AH]. ISBN 978-3-96595-034-4.
    book

    book

  4. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    article

    article

  5. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Copy count : 12, currently available 6, at library only 3]
    Category management

    book

  6. ČVIRIK, Marián. Market Position Strategies: Market Leades' Strategies. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 22-27 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF168.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  7. SIVAŠOVÁ, Daniela. Demografia podnikov v súvislosti s posledným sčítaním obyvateľstva na Slovensku. In Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4993-6, s. 105-114. VEGA 1/0561/21.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF717.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  8. ČVIRIK, Marián. Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 6-16 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené277.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  9. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 70-78 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF247.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  10. ČVIRIK, Marián. Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 16-24 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené426.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.