Search results

Records found: 237  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003336 xpca^"
  1. PROCHÁZKA, Peter. Analýza mikroexpresií pre detekciu deep fake videí. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 58-65.
    article

    article

  2. KARAS, Martin. Characteristics of Alternative and Mainstream Media. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2024. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2024 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 31. mája a 1. júna 2024. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5150-2. ISSN 2585-9404, s. 142-146. I-24-101-00.
    article

    article

  3. SERESOVÁ, Terézia. The Image of Migration in Alternative Media. Case of "Earth and Age" (Zem a Vek). In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2024. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2024 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 31. mája a 1. júna 2024. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5150-2. ISSN 2585-9404, s. 226-236. I-24-101-00.
    article

    article

  4. KRAJČOVIČOVÁ, Linda. Kriminálna metafora ako prostriedok metaforického modelovania brexitu v ruských médiách. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 883-888.
    article

    article

  5. HOJDIK, Vladimír - KINTLER, Jakub. Media, Culture and Publishing: Assessing the Current State of the Sector in Slovak Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 448-454. VEGA 1/0582/22.
    article

    article

  6. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
    book

    book

  7. BRUOTHOVÁ, Michaela - BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Mediálna gramotnosť a jej rozvoj v rámci vzdelávacieho procesu. In International Conference of J. Selye University. Section of Economics, Mathematics and Informatics. 14th International Conference of J. Selye University : Section of Economics, Mathematics and Informatics. - Komárno : Univerzita Jána Selyeho, 2023. ISBN 978-80-8122-449-2, pp. 41-47. KEGA 026EU-4/2021.
    article

    article

  8. CSÁNYI, Peter - KUCHARČÍK, Rudolf. Slovakia and the Slovak Local Governments Response to Covid 19 Challenges. In Žurnal issledovanij sociaľnoj politiki. - Moscow : National Research University Higher School of Economics. ISSN 1727-0634, 2023, vol. 21, no. 1, pp. 107-120.
    article

    article

  9. Aktuelle Themen im Bereich des Fremdsprachenunterrichts. (Hrsg.): Jana Kucharová ; rezensentinnen: Lívia Adamcová, Danuša Lišková. 1. Auflage. Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2023. 133 s. [6,65 AH]. ISBN 978-3-339-13638-1. ISSN 1614-5550 (Print).
    book

    book

  10. PROFANT, Tomáš Imrich. The Climate Change Speaking Subjects in the Slovak Quality Press. In Bezpieczeństwo: Teoria i Praktyka. - Kraków : Oficyna Wydawnicza AFM. ISSN 2451-0718, 2023, no. 1, pp. 177-186.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.