Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003609 xpca^"
  1. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 95-102. VEGA 1/0012/22.
    article

    article

  2. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : praktikum. Recenzenti: Alica Lacková, Igor Kačeňák, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 183 s. [9,15 AH]. ISBN 978-80-225-4695-9.
    electonic book

    electonic book

  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - GORDANOVÁ, Jana. Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 34-47 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  4. ŠTOFOVÁ, Lenka - KOPČÁKOVÁ, Janka. The Competition between Coca–Cola vs. Pepsi Company. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov = Conference Proceeding of Abstracts. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4645-4, s. 38.
    article

    article

  5. HAJDUOVÁ, Zuzana - LACKO, Roman. Kvantitatívne hodnotenie úrovne služieb. In STEP III.. Workshop. Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4583-9, s. 39-44 CD-ROM.
    article

    article

  6. LACKO, Roman - HORVÁTHOVÁ, Miroslava. Corporate Governnce in the Selected Company. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 2, s. 49-56 online.
    article

    article

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - BENKOVÁ, Radka. Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 31, s. 445-458. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  8. ŠOLTÉS, Erik - ŠOLTÉSOVÁ, Tatiana. Analýza vplyvu vybraných faktorov na výdavky slovenských domácností na potraviny a nealkoholické nápoje. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2013. ISSN 1336-3514, 2013, roč. 11, č. 2, s. 185-196.
    article

    article

  9. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Značka v segmente energetických nápojov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 455-467 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  10. PSÁRSKA, Marianna. Postavenie slovenských domácností v spotrebe zameranej na mimopracovnú sféru kvality života v porovnaní s vybranými krajinami EÚ. In Ekonomická teória a ekonomická realita : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pri príležitosti 40. výročia vedeckej spolupráce medzi Ekonomickou univerzitou v Bratislave a Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie : 9. november 2012 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3476-5, s. [1-10]. VEGA 1/0570/11. 1/0570/11, VEGA, Spotreba a kvalita života domácností SR vo väzbe na ich spotrebiteľské rozhodovania v európskom kontexte.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.