Search results

Records found: 68  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003718 xkni^"
  1. PAPULOVÁ, Zuzana - PAPULA, Ján - GAŽOVÁ, Andrea. Procesný manažment : analýzy, modelovanie, implementácia. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer, 2022. 188 s. ISBN 978-80-7676-425-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Procesný manažment

    book

  2. MARKULIK, Štefan et al. Audit v manažérskych systémoch (v kontexte s ISO 19011). 1. vydanie. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. 91 s. ISBN 978-80-553-3772-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. MAKÝŠ, Peter - ŠLÚCH, Marcel. Systém manažérstva kvality : podľa ISO 9001:2015 : a jeho audity podľa ISO 19011:2018. 1. vydanie. Žilina : M KREO, [2019]. 96 s. ISBN 978-80-971299-2-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Systém manažérstva kvality

    book

  4. GSCHWANDTNER, Michael. Impact of New Regulations on Medical Device Manufacturers on the Instance of the Revision of the ISO 13485 Quality Management Standard : dizertačná práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2018. 127 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. HUTCHINS, Greg. ISO 31000: 2018 Enterprise Risk Management. Portland : Quality Plus Engineering, 2018. 305 s. CERM Academy Series on Enterprise Risk Management. ISBN 9780965466516. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. Enterprise and Human Resource Management as Areas of Innovations : Monograph. Edited by Anna Cierniak-Emerych, Szymon Dziuba, Agata Pietroń-Pyszczek, Andrzej Bodak. 1st Edition. Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. 166 s. ISBN 978-83-63978-74-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. GÚČIK, Marián - GAJDOŠÍK, Tomáš - LENCSÉSOVÁ, Zuzana. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-350-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

    book

  8. PAČAIOVÁ, Hana - MARKULIK, Štefan - TURISOVÁ, Renáta. Kvalita produkcie. 1. vydanie. Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2015. 112 s. ISBN 978-80-553-2417-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    Kvalita produkcie

    book

  9. STN ISO 26000 (01 0105): Usmernenie k spoločenskej zodpovednosti. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2011. 120 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. MAJEROVÁ, Jarmila. STN ISO 2788 (01 0193) Dokumentácia. Pokyny na tvorbu a vývoj jednojazyčného tezauru. 2. vyd. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2011. 56 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.