Search results

Records found: 19  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003753 xcla^"
  1. HEJL, Michal. Growth of Disinformation Media: Are Traditional Media Getting Out of Touch with Czech Population on Important Issues? In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2020. ISSN 2391-7083, 2020, no. 13, pp. 80-91.
    article

    article

  2. VIŠŇOVSKÝ, Ján et al. Television News as an Information Source and Its Perception in Slovakia. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 40-60.
    article

    article

  3. NYKYTCHENKO, Kateryna. Nonce Words in Mass Media Discourse (A Case Study of Travel Journalism Innovations). In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 62-75.
    article

    article

  4. NOVÁČIKOVÁ, Daša. Environmental issues and reflection of their perception in internet media. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205, 2017, vol. 19, no. 1, pp. 30-34.
    article

    article

  5. KASARDA, Martin. Profesionálna predmediálna zóna. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246, 2017, roč. 5, č. 2, s. 42-46.
    article

    article

  6. GARAJ, Patrik. Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 18. augusta 2016, roč. 26, č. 33, s. 30-31.
    article

    article

  7. BOTÍK, Milan. Kritika médií. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 167-173 online.
    article

    article

  8. HEROT, Pavel. Prezentace stavu ekonomiky v médiích a důvěra v ekonomiku. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2012. ISSN 1804-4166, 2012, roč. 3, č. 3, s. 33-47 online.
    article

    article

  9. ČERNEGOVÁ, Valéria. Po 42 rokoch nový tlačový zákon. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1335-2016, január 2008, č. 1, s. 40.
    article

    article

  10. KOVÁČIKOVÁ, Eva. Nový tlačový zákon. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2008. ISSN 1337-0448, 2008, roč. 3, č. 7-8, s. 2-5.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.