Search results

Records found: 419  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0003777 xpca^"
  1. DZILSKÁ, Zuzana. The Impact of COVID-19 on e-Commerce Platforms in Slovakia. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 51-61. VEGA 1/0110/24.
    article

    article

  2. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. Editor: Zuzana Hajduová ; recenzenti: Henrieta Pavolová, Katarzyna Hampel. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 147 s. [7,9 AH]. ISBN 978-80-225-5125-0.
    book

    book

  3. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    article

    article

  4. VAJDOVÁ, Jana. Evaluation of Selected Slovak Bookstores Using Modern Management Analysis Tools. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 493-505.
    article

    article

  5. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    article

    article

  6. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Online Reputation of Selected E-commerce Entities through the Lens of Pandemic and Post-pandemic Comparison. - Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2023: New Challenges for ICT and Management. Interdisciplinary Information Management Talks. IDIMT-2023: New Challenges for ICT and Management : 31th Interdisciplinary Information Management Talks, Sept. 6–8, 2023, Hradec Králové, Czech Republic. - Linz : TRAUNER Verlag, 2023. ISBN 978-3-99151-176-2, pp. 330-336. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    article

    article

  7. DVOŘÁK, Marek et al. České a slovenské cukrovarnické společnosti v procesu transformace evropského trhu s cukrem. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Listy cukrovarnické a řepařské : časopis pro obor cukrovka-cukr-líh. - Praha : VUC Praha. ISSN 1210-3306, 2023, roč. 139, no. 5-6, s. 208-214.
    article

    article

  8. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Zuzana Hrabovská, Iryna Reshetnikova. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. 109 s. [5,45 AH]. ISBN 978-80-225-5099-4.
    electonic book

    electonic book

  9. WINKLER, Martin et al. Právo v marketingu. Recenzenti: Tomáš Moravec, Andrea Szakács. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 360 s. [23,30 AH]. KEGA 041EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5124-3. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Právo v marketingu

    book

  10. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Mapovanie zákazníckej cesty v podmienkach tradičného obchodu a online obchodu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 13-22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.