Search results
- BOŤANSKÁ, Mária. Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 10, s. 78-79.
- BOŤANSKÁ, Mária. Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 20-22.
- STAŇKOVÁ, Pavla. Měření efektivnosti reklamy. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 3, s. 117-129.
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 178.2 KB verejne dostupné - Tradične už nestačí. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, apríl 2007, č. 4.
- SOBINOVSKÁ, Júlia. Bilboardy v pohybe. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 68.
- VŠETEČKOVÁ, Vlaďka - CIZNEROVÁ, Lenka. Bílá, černá, žlutá nebo hnědá... : ... tak to vidí Češi. Na západ od nás je to úplně jinak. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Mona, 2000. ISSN 1210-3756, 17.7.2000, č. 28-29, s. 48-51.
- PAKŠIOVÁ, Adriana. Reklama v krajinách Európskej únie. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu, 1999, roč. 9, č. 2-3, s. 43-45.
- Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu : Systém AIDA. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu, 1999, roč. 9, č. 2-3, s. 33-41.
- ČERTEKOVÁ, Jarmila. Jazyk reklamy. In Praktická škola marketingu, 1992, č. 5, s. 43-45.
- LOCHNER, G. Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4. : Reklamné rozhodnutia. In Praktická škola marketingu, 1992, č. 5, s. 5-6.