Search results
- ROXÅ, Torgny et al. Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture. In International Journal for Academic Development. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X, 2025, vol. early access, pp. 1-15.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 824.9 KB dostupné po prihlásení - ŠTEFČÍK, Jozef. Multidisciplinary Insights into Translation Studies : Paradigm Shifts in the Information Revolution. 1st Edition. Cham : Springer Nature Switzerland, 2025. 293 s. [16,65 AH]. ISBN 978-3-031-87204-4.
- KUCHAROVÁ, Jana. Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 7-18. VEGA 1/0295/23.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 246.4 KB dostupné po prihlásení - RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Akademické e-portfólio, rozvoj písomných zručností a proces hodnotenia. In Inovatívne metódy vo výučbe cudzích jazykov z aspektu interkultúrnej komunikácie I. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2024. ISBN 978-80-555-3310-0, s. 186-200. KEGA 012EU-4/2023.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1 MB dostupné po prihlásení - KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 298.5 KB dostupné po prihlásení - NOVÁK, Jaromír. Hodnotová orientácia žiakov predmetu ekonomika na gymnáziu. In Schola nova, quo vadis? 2024. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? 2024 : sborník recenzovaných příspěvků 9. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2024. ISBN 978-80-87570-64-7, s. 92-97. KEGA 025EU-4/2023.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 410.1 KB dostupné po prihlásení - Cudzie jazyky v premenách času XIV. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XIV. Zostavovateľ / Editor: Žaneta Pavlíková ; recenzenti / Editorial Consultants: Alica Harajová, Erika Jurišová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 144 s. [8,88 AH]. ISBN 978-80-225-5208-0.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 7.8 MB verejne dostupné - SZARYSZOVÁ, Petra - KUHNOVÁ, Lenka. Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Medzinárodná vedecká konferencia. "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VII" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5215-8, s. 4-8. KEGA 035EU-4/2022, VEGA 1/0713/24.
- SHUMEIKO, Natalia - OSADCHA, Kateryna. Využívanie systémov na správu učenia založených na AI a štandardných systémov v modeloch kombinovaného a dištančného vzdelávania. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae : [vedecký recenzovaný časopis]. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku. ISSN 1336-2232, 2024, vol. 23, no. 5, pp. 52-66. KEGA 012EU-4/2023, 09103-03-V01-00045.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.4 MB verejne dostupné - SHUMEIKO, Natalia. The Use of Learning Management Systems in the Educational Process: The Expediency and Benefits. In Educological Discourse : Scientific Electronic Professional Edition. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University. ISSN 2312-5829, 2024, vol. 45, no. 2, pp. 43-48. KEGA 012EU-4/2023, 09I03-03-V01-00045.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné