Search results

Records found: 250  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0004139 xpca^"
  1. ROXÅ, Torgny et al. Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture. In International Journal for Academic Development. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X, 2025, vol. early access, pp. 1-15.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené824.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. ŠTEFČÍK, Jozef. Multidisciplinary Insights into Translation Studies : Paradigm Shifts in the Information Revolution. 1st Edition. Cham : Springer Nature Switzerland, 2025. 293 s. [16,65 AH]. ISBN 978-3-031-87204-4.
    book

    book

  3. KUCHAROVÁ, Jana. Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 7-18. VEGA 1/0295/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené246.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Akademické e-portfólio, rozvoj písomných zručností a proces hodnotenia. In Inovatívne metódy vo výučbe cudzích jazykov z aspektu interkultúrnej komunikácie I. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2024. ISBN 978-80-555-3310-0, s. 186-200. KEGA 012EU-4/2023.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené298.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  6. NOVÁK, Jaromír. Hodnotová orientácia žiakov predmetu ekonomika na gymnáziu. In Schola nova, quo vadis? 2024. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? 2024 : sborník recenzovaných příspěvků 9. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2024. ISBN 978-80-87570-64-7, s. 92-97. KEGA 025EU-4/2023.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené410.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  7. Cudzie jazyky v premenách času XIV. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XIV. Zostavovateľ / Editor: Žaneta Pavlíková ; recenzenti / Editorial Consultants: Alica Harajová, Erika Jurišová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 144 s. [8,88 AH]. ISBN 978-80-225-5208-0.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF7.8 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  8. SZARYSZOVÁ, Petra - KUHNOVÁ, Lenka. Kombinácia online a prezenčného vzdelávania ako nový model pre budúcnosť. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Medzinárodná vedecká konferencia. "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VII" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5215-8, s. 4-8. KEGA 035EU-4/2022, VEGA 1/0713/24.
    article

    article

  9. SHUMEIKO, Natalia - OSADCHA, Kateryna. Využívanie systémov na správu učenia založených na AI a štandardných systémov v modeloch kombinovaného a dištančného vzdelávania. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae : [vedecký recenzovaný časopis]. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku. ISSN 1336-2232, 2024, vol. 23, no. 5, pp. 52-66. KEGA 012EU-4/2023, 09103-03-V01-00045.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.4 MBverejne dostupné
    article

    article

  10. SHUMEIKO, Natalia. The Use of Learning Management Systems in the Educational Process: The Expediency and Benefits. In Educological Discourse : Scientific Electronic Professional Edition. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University. ISSN 2312-5829, 2024, vol. 45, no. 2, pp. 43-48. KEGA 012EU-4/2023, 09I03-03-V01-00045.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.